نوشته شده توسط : ریحانه

دستگاه کش لس

دستگاه کش لس یک ابداع جدید در دنیای مالی است که به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به پول نقد، تمامی امور مالی خود را انجام دهید. این خودپرداز غیر نقدی، به جز برداشت پول، قابلیت انجام عملیات متنوعی از جمله انتقال وجه به کارت، واریز به شماره حساب، خرید شارژ، پرداخت قبوض، خرید بلیط، دریافت موجودی حساب، و حتی تغییر رمز اول یا دوم کارت را فراهم می کند.

دستگاه کش لس دقیقا تمام خدمات عابربانک را انجام میدهد به غیر از دریافت پول با این تفاوت که در ابعاد کوچک‌تر به‌صورت رومیزی و دیواری موجود می باشد.
به عنوان مثال یک رستوران می تواند با تهیه دستگاه کش لس صورت حساب مشتریان خود را به‌صورت اتوماتیک توسط دستگاه کش لس انجام دهد. کافیست مشتری کارت را مانند دستگاه پوز بکشد مبلغ را وارد کند سپس دستگاه مبلغ مورد نظر را به حساب مقصد منتقل می کند .

اگر به شعب برخی از بانک ها مراجعه کرده باشید، حتماً با دستگاه‌هایی روبرو شده‌اید که در ابعاد به کیوسک‌های تلفن شباهت دارند. این دستگاه‌ها با صفحه نمایش بزرگ و کیبورد مناسب، سوالی را در ذهن شما به وجود آورده‌اند: دستگاه کش لس چیست و چه فایده‌ای دارد؟

نام این دستگاه کش لس  یا Cashless است که به تازگی تبدیل به گزینه محبوب در میان مشاغل و شعب بانکی شده است. این دستگاه‌ها قابلیت برداشت نقدی را ندارند؛ به عبارت دیگر، تمامی خدمات یک دستگاه خودپرداز را فراهم می‌کنند، با این تفاوت که وجه نقد برداشت نمی‌شود!

هدف از مراجعه به بانک یا دستگاه خودپرداز همیشه محدود به برداشت پول نیست. گاهی اوقات برای انجام عملیاتی مانند انتقال پول، پرداخت قبض و دیگر امور بانکی به دستگاه خودپرداز یا بانک می‌رویم. با استفاده از این دستگاه مدرن، می‌توانید بدون هدررفت زمان، به راحتی اقدام به انجام امور بانکی مختلف نمایید.تعریف چندین شماره حساب و انتخاب مقصد یکی از مهمترین مزیت های دستگاه کش لس می باشد.

اکنون، اکثر افراد از کارت های بانکی برای امور روزمره‌شان استفاده می‌کنند، که باعث بالا رفتن سطح امنیت و تسریع در انجام امور مالی می‌شود. استفاده کمتر از پول نقد ترند روز به روزی شده و دستگاه کش لس یا خودپرداز غیر نقدی به منظور ترویج این عادت اجتماعی طراحی شده است.

منبع : https://paxpoz.com/product-category/%DA%A9%D8%B4-%D9%84%D8%B3



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 27 / 10 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

رژیم کتوژنیک 7روزه چیست؟ + نمونه رژیم کتوژنیک 7روزه

رژیم کتوژنیک 7 روزه یک برنامه غذایی است که بر مصرف کم کربوهیدرات و چربی بالا به مدت 7 روز تمرکز دارد. این رژیم می تواند به کاهش وزن، بهبود سلامتی و افزایش انرژی کمک کند.

هدف از رژیم کتوژنیک ۷روزه این است که بدن شما را به حالت کتوزیس برساند. کتوز یک فرآیند متابولیک است که در آن بدن شما به جای کربوهیدرات از چربی به عنوان منبع انرژی اولیه خود استفاده می کند.

برای ابتلا به کتوز، باید مصرف کربوهیدرات خود را به 50 گرم یا کمتر در روز محدود کنید. این به معنای پرهیز از غذاهای پر کربوهیدرات مانند نان، برنج، ماکارونی، سیب زمینی، میوه ها و شیرینی ها است.

در طول رژیم کتوژنیک 7 روزه، می توانید غذاهای مختلفی از جمله گوشت، ماهی، مرغ، تخم مرغ، سبزیجات کم کربوهیدرات، میوه ها و دانه ها مصرف کنید.

در اینجا نمونه ای از رژیم کتوژنیک 7 روزه آورده شده است.

صبحانه

تخم مرغ آب پز یا آب پز با پنیر

ماست یونانی با تخم مرغ و دانه

اسموتی های کم کربوهیدرات با شیر نارگیل، کره بادام زمینی و میوه

ناهار

سالادهایی با چربی های سالم مانند گوشت، ماهی یا مرغ، سبزیجات، روغن زیتون یا آووکادو

سوپ با گوشت یا ماهی، مرغ، سبزیجات و کره

استیک و سبزیجات سوخاری

شام

ماهی سالمون با پرتقال و پنیر خامه ای

مرغ با کره و قارچ

یک سالاد کم کربوهیدرات از مرغ، تخم مرغ و میوه

صبحانه

تخم مرغ و دانه

محصولات کره بادام زمینی

پنیر

دوغ آووکادو

این تنها یک نمونه از رژیم کتوژنیک است. شما می توانید وعده های غذایی و میان وعده های مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که رژیم غذایی شما متعادل و مغذی است.

منبع

https://medium.com/@hoomanproj/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D8%AA%D9%88%DA%98%D9%86%DB%8C%DA%A9-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%81%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%B6-%D9%88-%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-4f8a7309a922



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 19 / 10 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

انواع پارتیشن اداری ام دی اف کدامند؟

اگر علاقه‌مند به سفارش پارتیشن اداری ام دی اف هستید، لازم است بدانید که این پارتیشن‌ها انواع مختلفی دارند. در واقع می‌توان گفت اطلاع یافتن از ویژگی‌ها و همچنین قیمت پارتیشن اداری ام دی اف قبل از خرید ضروری است.

از مهم‌ترین پارتیشن‌ها برای ساخت اتاق با ام دی اف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره

بسیاری از کسانی که در پی ساخت اتاق با ام دی اف هستند ترجیح می‌دهند این کار را با خرید پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره انجام دهند.

این پارتیشن‌ها را می‌توان یکی از محبوب‌ترین پارتیشن‌های بازار دانست که عایق صوتی و حرارتی قوی محسوب می‌شوند و می‌توانند در برابر بسیاری از عوامل خارجی از خود مقاومت نشان دهند. کافی است به عکس پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره نگاه کنید تا جذب زیبایی ظاهری این محصول شوید و تصمیم بگیرید جهت ساخت اتاق جدید و جداسازی فضا از آن استفاده کنید.

بسیار مهم است افراد خریدار اطلاعاتی کافی در رابطه با قیمت پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره داشته باشند، سپس فرایند خرید را تکمیل کنند.

جهت ثبت سفارش پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره  می‌توانید با متخصصان مجموعه ما تماس تلفنی داشته باشید و فرایند خرید و همچنین نصب پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره را تکمیل کنید.

پارتیشن اداری ام دی اف تکجداره

اگر دوست دارید یک دیوار جدا کننده ام دی اف داشته باشید ما خرید پارتیشن اداری ام دی اف تکجداره را به شما توصیه می‌کنیم. البته بهتر است برای خرید حتما به مجموعه‌هایی مراجعه کنید که در زمینه نصب پارتیشن اداری ام دی اف تکجداره نیز فعالیت دارند.

قطعا یکی از بهترین مجموعه‌ها برای شما دکوتاپ است. با مشاهده عکس پارتیشن اداری ام دی اف تکجداره متوجه خواهید شد که متخصصان ما چقدر خلاقیت و نبوغ دارند. لازم به ذکر است که مشاوران ما می‌توانند به شما کمک کنند تا اطلاعاتی کافی در رابطه با قیمت پارتیشن اداری ام دی اف تکجداره به دست آورید و در صورت نیاز فرایند ثبت سفارش پارتیشن اداری ام دی اف تکجداره را تکمیل نمایید.

منبع : https://decootop.com/mdf-office-partition/

 



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 14 / 10 / 1402 | نظرات ()