نوشته شده توسط : ریحانه

ویزای آلمان

ویزای شینگن آلمان-ویزای ترانزیت آلمان-ویزای شینگن آلمان برای اقامت در بازه زمانی سه ماهه-اقامت دائم کشور آلمان-دریافت کارت آبی کشور آلمان

بدون شک کشور آلمان یکی از ایده آل ترین کشورهای اروپایی عضو پیمان شینگن برای مسافرت کوتاه مدت و یا بلند مدت است. آلمان در سراسر جهان از لحاظ جذب توریست کشور موفقی محسوب می شود و تنوع مکان های دیدنی آن از مناظر طبیعی شگفت انگیز تا موسیقی و هنر در شهرهای معروفی همچون برلین برای گردشگران خارجی زیادی خاطرات به یادماندنی رقم زده است. از طرفی این کشور در حوزه های دانش، صنعت و اقتصاد نیز کشوری پیشتاز به شمار می آید. عوامل زیادی برای سفر به این کشور وجود دارد اما با هر هدفی که قصد سفر به این کشور را داشته باشید، حتما نیازمند دریافت ویزا از سفارت این کشور در ایران خواهید بود. به بیان دیگر یکی از اقدامات اولیه و بسیار مهم برای سفر به آلمان دریافت ویزای آلمان است.

ویزای آلمان به دو دسته ویزای شینگن آلمان و ویزای نشنال آلمان تقسیم می شود. افرادی که ویزای آلمان را اخذ میکنند اگر ویزای شینگن باشد می توانند به تمام کشورهای عضو پیمان شینگن سفر کنند ولی اگر ویزای نشنال داشته باشند فقط می توانند به کشور کشور آلمان سفر کنند و این به صلاحدید کنسول است که به چه افرادی ویزای شینگن بدهد به چه کسانی ویزای نشنال.

 بنابراین اگر در حال برنامه‌ریزی برای بازدید و گردش، ادامه تحصیل، کسب‌وکار و یا اقامت همیشگی در آلمان هستید، باید برای ویزای این کشور درخواست دهید. نظر به این که آلمان از کشورهای عضو پیمان شینگن است، به منظور روان سازی فرآیند اخد ویزا برای متقاضیان، مراحل اولیه همچون جمع‌آوری مدارک، ثبت اطلاعات و مصاحبه را به سفارت کشور خود در کشورهای مبدا سپرده است. مسلما تصمیم‌ نهایی در مورد تایید یا عدم تایید درخواست شما برای ویزای شینگن آلمان از جانب سفارت این کشور اخذ خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 10 / 1398 | نظرات ()